fbpx

3 mesečni online program vključuje

  • 3 varne in učinkovite video vadbe tedensko
  • 2 strokovna prispevka tedensko
  • Motivacijsko tabelo
  • Članstvo v zaprti FB skupini
  • Ažurne odgovore na tvoja vprašanja

Akcijska cena:
24,90 € / mesečno
59,90 € / 3 meseci

Za koga je vadba primerna?

  • Mamice vsaj 6 tednov po porodu in po odobritvi ginekologa.
  • Po vaginalnem porodu in carskem rezu.
  • Začetnice, ki si želite pridobiti zdrave gibalne navade.
  • Športnice in rekreativke, ki se želite vrniti k aktivnosti, ki ste jo izvajale pred porodom.
  • Za zmanjšanje trebušne diastaze in manjši poporodni trebušček.
  • Za močnejše mišice medeničnega dna in izboljšanje urinske kontinence.
  • Za manj bolečin v križu in lepšo držo.
  • Za povečanje moči in vzdržljivosti.
  • Za oblikovanje postave.
  • Za več energije in motivacijo.

Naše prednosti

nam je
mar

Za nas
si izjemno pomembna!

Z varnimi vajami se bomo potrudili izpolniti tvoja pričakovanja!

Strokovna ekipa

Program je sestavila strokovna ekipa srčnih ljudi.

Sodelujejo fizioterapevti, kineziologi in prof. športne vzgoje.

Motivacija DO CILJA

Za motivacijo najbolje poskrbijo kar rezultati sami.

Da bo pot do
njih še lažja, vas bomo dnevno spodbujali.

Enostavno in učinkovito

Enostavno je. Potrebuješ le 30 minut dnevno.

Po želji lahko vaje izvajaš z dojenčkom ali samostojno.

MOŽNOST VPRAŠANJ

Po vsaki vadbi ali prispevku smo ti na voljo. 

Odgovorimo ti lahko preko e-maila ali
zaprte FB skupine.

DODATNE VSEBINE

Ključ do uspeha je znanje o varni vadbi.

Zato smo zate pripravili praktične strokovne prispevke.

Ekipa

Mi verjamemo, da ti bo uspelo!

Mami in diplomirana fizioterapevtka s specialnimi znanji manualne terapije ter izkušnjami s področja poškodb, bolečin, terapij nosečnic in mamic po porodu.

Nuša Jarc

Mag. profesorica športne vzgoje, ki je vrsto let dihala v gimnastičnih dvoranah in s predšolskimi otroki, v zadnjem času pa tudi v vlogi mame dveh navihancev.

Usposobljena in licencirana ustanoviteljica vadbe v vodi za mamice po porodu in nosečnice – Mamina vadba in profesorica športne vzgoje.

Alenka Albreht

Dipl. fizioterapevtka, spec. razvojno nevrološke obravnave, strokovna sodelavka materinske šole, Bownova in Butejko terapevtka in vaditeljica vadbe za dobro držo.

Gašper Toth

Magister kineziologije, ki vsa pridobljena znanja na fakulteti ali drugih izobraževanjih uporablja z namenom ljudi navdušiti za varno in zdravo telesno dejavnost.

Katarina Jenko

Diplomirana fizioterapevtka ter licencirana Bownova terapevtka, ki je zagovornica celostnega pristopa k izboljšanju zdravja in dobrega počutja. 

Sanja Mikac

Mamica,
certificirana svetovalka za nošenje
Die Trageschule
in vodja prve izposojevalnice nosilk v Sloveniji –
Sling library Ljubljana. 

Mnenja strank

E.G.

Enkratna vzpodbuda za vadbo po rojstvu novorojenčka.
Visoko usposobljena ekipa - energična Nuša vam popestri dneve 3x tedensko z učinkovitimi vajami, ki sproti postajajo vedno težje, in nasmejana
Saša, ki te 2x tedensko razveseli z zanimivimi prispevki. Ekipo dopolnjuje še kar nekaj ostalih strokovnih
sodelavcev, ki so na voljo 24/7 (super hitri odgovori!!!) v FB skupini za vsa vasa vprašanja in dvome.
Priznam, da nisem fan online vadb, ampak tale je bila pa TOP! Še posebej v teh časih, ko se moramo bolj
držati zase… TOPLO PRIPOROČAM!

Pina Perlič

Mesečna vadba Za mami mi je bila zelo všeč. Ni bila pretežka, niti prelahka, za mene ravno prava težavnost, da si potem vsak dan motiviran in pripravljen na nove vaje. Spoznala sem veliko novih vaj, ki mi bodo v pomoč pri nadaljnji telovadbi.
Všeč mi je bilo, da sem lahko telovadila kjerkoli (na dopustu, doma, notri, zunaj) in pa kadarkoli (da so videi naloženi sproti in ostanejo vidni dalj časa). Vadba je res primerna za mamice po porodu, saj vsebuje vaje, ki so za naše telo "varne" in jih lahko izvajamo brez skrbi.
Tukaj se vidi, da so pri sestavi treningov sodelovale strokovnjakinje na teh področjih, kar je meni največji plus. Seveda mi je bilo pa všeč tudi to, da se lahko vadbo izvajala tudi s svojim aprilčkom

Sandra

Program bi priporočala vsem mamicam po porodu, saj so vaje res zelo dobro prilagojene stanju telesa po porodu.
Veliko se naučiš o tem katere vaje lahko izvajaš in na kakšen način, zelo mi je bil všeč vnaprej pripravljen mesečni urnik vaj in prispevkov, ki ga dobiš na svoj mail na začetku vsakega meseca in seveda tudi mail-opomnik, da je dan za vadbo/prispevek.
Zelo uporabni in strokovni so tudi prispevki, ki osvetlijo marsikatero težavo, s katero se srečamo mamice po porodu.
Veliko pa mi je pomenila tudi podpora ekipe Za mami, ki te spremlja čez program in so vedno na voljo za morebitna vprašanja.

Karin Š. Z.

Zdravo, rada bi pohvalila program Za mami, ker je res super za vse mamice, ki komaj čakamo,
da lahko nekaj naredimo zase 😊 res je dober občutek, ko začutiš nazaj mišice trebuha, nog, rok.
Moram priznat, da predno sem začela s tem programom sem imela precej bolečin v vratu in hrbtenici na sploh, tudi obe rami sta bili malo razboleni in celo telo zakrčeno.
Vsak dan, ko je bila na urniku vadba, sem komaj čakala, da sem se malo pretegnila 😊
Hvala vam tudi za nasvete in mini predavanja, kjer se šele dobro zaveš, česa je žensko telo zmožno 💪😍
Mamice smo carice!
Hvala še enkrat 🌼

Neja

Vadbo in celoten program moram pohvaliti, saj je skrbno načrtovan od različnih strokovnjakinj.
Toplo priporočam vsem mamicam po porodu, saj greš z vajami lepo postopoma, kot je za takratno telo priporočljivo.
Izveš pa še mnogo kaj drugega uporabnega.

Maja V.

Program mi je bil super, ravno prav zahteven in ob enem prijazen do telesa po porodu, ki zahteva skrbno ravnanje.
Kljub temu, da imaš občutek da ne delaš veliko, naslednji dan opaziš rahlo boleče mišice😃
in s časoma manjši trebušček in predvsem manj boleč hrbet, križ- kar je meni pomenilo ogromno.
Meni je bil program top!

Petra Š.

Sem ravno danes opazovala, kako se mi že čutijo trebušne mišice nazaj.
Ko sem pričela, je bil moj trebuh ohlapen, zdaj pa postaja trden. 😀
Sem ravno hotela v skupino napisat, da me tile luštni treningi res lepo motivirajo, ravno prav dolgi so,
da mi jih uspe izpeljat vedno do konca, ne glede na to, koliko otrok je zraven.
Pa všeč mi je, ker so posneti v naravi, sploh Blejsko jezero za ozadje me prevzame! 😀
Jakob pa tudi uživa zraven, danes je ves nasmejan sodeloval.
To mi je še dodatna motivacija!
Res uživam in če mi le uspe, ponovim kak trening.

Ivana

S programom še nisem na koncu vendar lahko rečem, da mi je tako všeč, da sem ga nesla še na morje 😉

Petra

Rada bi povedala, da sm zelo vesela, da sem se pridružila.
Zadeva je super in resnično jo je možno izvesti skupaj z dojenčkom.
Tako da vse pohvale, midva uživava v skupni vadbi.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Praktični strokovni prispevki

  • Pravilno dvigovanje dojenčka in gibanje skozi dan
  • Rokovanje (handling) z dojenčkom
  • Vadba v vodi
  • Mišice medeničnega dna – zakaj so tako pomembne?
  • Razmak trebušnih mišic – kaj je to?
  • Vadba po carskem rezu in skrb za brazgotino
  • Tek po porodu?
  • Najudobnejši in najpravilnejši položaj pri dojenju
  • Kaj pa klasični trebušnjaki?
  • Nasveti nevrofizioterapevtke
  • Naučimo se pravilnega dihanja
  • Kako sprostiti mišice kar doma?
  • Kako nad bolečine v križu, vratu in med lopaticami?
  • Urinska inkontinenca
  • Koristi Bownove terapije
  • Nosilke, hojice, ležalniki?
  • Pitje vode je pomembno!
  • Povečevanje vzdržljivosti
  • Počitek za mami – odlična regeneracija